LET ME FALL AS TIME GOES BY


Vi började kvällen med att lyssna på Pixie och Zebastian and the sun.



Sedan var det dags för lite Puh-musik. Så himla bra.

Innan vi gick vidare mot stora scenen hann vi se lite av Elliot, fint.

Väl vid stora scenen var det Zackarias som började spela, jag blev dock lite besviken då
jag bara kände igen ungefär två låtar. Synd, för de är ju så himla bra.




The Majority Says avslutade enligt kameran kvällen. Kameran vet dock inte allt.. För efter en
grym spelning var det dags för kvällens höjdpunkter, Fulkultur och SMK. Fulkultur var tyvärr
under mina förväntningar live, det var i princip bara "Fuldans" som var bra. SMK däremot...
H J Ä L P så himla bra. Man flög omkring framför scenen och svetten bara rann. Låter kanske
inte så härligt, men det var verkligen helt underbart! (Jag är fortfarande lite bitter över att vi
var tvugna att gå lite tidigare...) Men sammanfattningsvis så hade jag en galet bra kväll, den
bästa på väldigt länge till och med!

(Det kan hända att Tuss eller Alida har fotat någon av dessa bilder, de lånade min kamera en
del igår så jag har inte riktigt någon koll på vem som har fotat vad)

Kommentarer
Postat av: M

New blog! (:

2011-05-30 @ 17:48:58
URL: http://awali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0