I'LL FOLLOW YOU INTO THE PARK, THROUGH THE JUNGLE, THROUGH THE DARK

Tänkte visa er en drös med ganska osamanhängande bilder från senaste tiden. Jag har varit
rätt duktig på sistonde faktiskt och låtit kameran slå mig följe på otaliga vardagsäventyr.
Våren för med sig någon magisk dragningskraft till fotografering tror jag... Min "Vår 2011"
mapp fylls på för var dag, magnifikt.


För någon vecka sedan traskade jag runt på skogsstigarna i närheten och letade vårtecken.
Titta vad fint.

Ehm ehm, en mindre attraherande bild på en morgontrött Julia. Ja, jag övernattade nämligen med
ett antal vänner och hamnade morgonen därpå på McDonalds för en finfrukost. Mmm..

På söndagen agerade jag hovfotograf på Stevens. Jag kände mig måttligt frän med Tottes extremt
långa zoomobjektiv.

Igår umgicks jag med några fina flickor från min basgrupp. Då de inte fastnade på bild fick det bli
en bild på maten vi lagade så där på kvällskvisten. Mums.


Idag är det skärtorsdag och min lillasyster och min lillkusin påskar för fulla muggar. Tänk, nu är
det påsk. Det är ju sommar snart!

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sa bara vad jag tyckte :D nej jag såg det inte för jag brukar inte kolla på kommentarerna och så :D men tack så mycket :D

2011-04-21 @ 22:54:34
Postat av: sanna

sv:

Tack ska du ha! tyckte att din blogg

var fin också :))

2011-04-21 @ 23:17:56
URL: http://watergun.blogg.se/
Postat av: Isabell

sv: åh, tack vad trevligt :)

2011-04-22 @ 01:13:25
URL: http://sistabussenhem.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nämen oj tack:D vad snäll du är<3

2011-04-22 @ 22:30:48
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0