IN A WORLD WITH SUFFERING, WHY SHOULD I BE SO BLESSED?


Ica-fynd ur mobilkamerans perspektiv.

Jag har faktiskt gjort väldigt mycket trevligt den här veckan ändå, om någon är intresserad. Att jag inte har speciellt mycket plugg för tillfället har gjort att jag har hunnit med mycket jag annars tenderar i att missa. Jag har fikat och gått en runda i staden med min finaste Lydia, vilket var bäst i världen eftersom det var länge sedan en Lydiadag inträffade. Jag har dessutom träffat min finaste Clara och handlat underliga ting på ica för lite mysfrukostfika och dans i kyrkans källare, underbart. Idag innan idrotten fick Jonathan och Linnea mig att ta mig i kragen och gå runt och leta lite till sommarjobb. (Jag fick i alla fall tre kanske! Hoppas hoppas hoppas hoppas..)

En parentes bara, jag upptäckte just årets första fästing! wow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0