SOMMAR I APRIL

Det är påsklov, det är varmt, det är soligt, det är vårigt och allt är bara helt underbart. Jag mår
bra helt enkelt. Här är lite bilder från lovets första, soliga, somriga dagar. Mmm..

På måndagen spenderade jag och min finaste Clara förmiddagen omkringdansandes i en källare
för att efter mycket om och med komma fram till en koreografi...

Vid lunch satte vi på oss vardagskläder och promenerade till närmsta pizzeria för att köpa med
oss den godaste pizzan i hela världen.. (Jag har nya skor förresten, mmm..)

Innan vi slog oss ner i Carl-Johans park för lite staty vs parkhäng, gick vi förbi Netto för lite
billiga jordgubbar och kinderchoklad. MUMS!

Väl i parken slog vi oss ned och njöt av livet och lovet, och Clara var så fin så fin.

När den korta klockvisaren stod på tre och den långa på tolv var det dags att bege sig vidare
mot Ensjön och badberget. Efter några timmar i bikini på varsin handduk knallade vi hem igen.
Vi avslutade efter ytterligare några timmar och händelser dagen hemma hos Clara tillsammans
med allas vår vän Lydia.


Vi vaknade upp till ännu en solig dag bestående av fågelkvitter och myshäng på badberget.

Promenad, promenad, bara ben, bara ben.

Åhh.. pollen.. mm..

Perfekt start på lovet, helt underbart. Våren är här och sommaren är till och med på väg. 
Dessutom har jag fått ett sommarjobb också. Åh, lycka.

Kommentarer
Postat av: Alida

Åh, vad fick du för jobb sen? :D hoppas att vi ses på måndag eller söndag! KRAM

2011-04-21 @ 10:50:49
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/
Postat av: borisjelic

älskar din blogg, så sjukt snygg header :|

2011-04-21 @ 11:47:43
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: Pia

härliga sommarbilder<3

2011-04-21 @ 12:31:28
Postat av: Julia

Alida: Jag tog det på stadiumlagret så länge. Om de hör av sig någon annanstans ifrån kan det ju hända att jag byter, men just nu ser jag fram emot en sommar tillsammans med kläder och kartonger.. Haha. Jag hoppas förresten också att vi ses! Jag saknar dig! KRAM



Boris: Åh men tack, vad glad jag blir!!



Pia: Tack så jättemycket finis :)

2011-04-21 @ 19:18:42
URL: http://primafacie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0