GLAD PÅSK!

Iskalla fötter (inte bildligt utan bokstavligen), blöta hårtoppar och gåshud över hela kroppen.
2011s första dopp är offeciellt avklarat! Jag är nämligen i Äng hos mina kusiner och vi har precis
kommit hem igen efter ett första dopp i Dundersjön här i Småland. I övrigt har dagen bestått av
allt mellan solstolshäng med mor och moster eller jaga med kusinerna och Casey. Och mat!
Jösses, jag lär ha gått upp minst fem kilo efter den här dagen... Oj oj oj. Huset de bor i är förövrigt
en enda stor insperationbomb och jag har fotat i vartenda litet hörn här inne så jag kan dela med
mig av bilder och insperation när jag kommer hem!
Förresten, jag är så fasligt sugen på att tatuera mig! Frågan är bara vad.. en svala kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0