EN FÖRLORAD TANKE FUNNEN LÅNGT BORT I INGENSTANS

Jag har tappat lusten för allt vad bloggen innebär. Jag som trodde att det var omöjligt... När jag först började skriva var jag så full av insperation till både fotografering och text. Nu har insperationen liksom tagit slut. Jag behöver varma, soliga vårdagar och lite ledig tid! I för sig är jag ganska ledig de kommande veckorna, men om vädret fortsätter vara som det är lär väl insperationen inte komma tillbaka för det. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva eller fotografera! Jag vill inte lägga upp en massor halvfula bilder och ofärdiga texter, jag vill att andra ska inspereras. Men hur då? Jag är ju inte direkt världens snyggaste tjej med världens snyggaste kläder, så att jag kan insperera andra på det viset. Att skriva är jag inte direkt så bra på heller och fotografering finns det så många som kan mycket bättre. Nejvars. Jag vet inte hur det här kommer sluta, jag gillar trots allt känslan av att ha någonstans att skriva av mig på... Men tips, tankar och idéer om lite förbättring i bloggverksamheten mottages med öppna armar.

Det var allt för mig. Jag hoppas innerligt på att en insperationsbomb ska falla över mig så jag kan dela med mig av denna... Annars får vi helt enkelt se när jag kikar in här igen. Snart hoppas jag.

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0