TURKIET DEL 3

Hej. Har ni glömt mig? Eller har jag kanske glömt er? Nej då, det har jag inte. Jag har bara haft för
lite tid och insperation för att kika in här... Här har ni i alla fall lite mer Turkiet-bilder. Njut.

En sen natt försökte Totte och jag fånga stjärnorna på bild, lättare sagt än gjort så att säga

Vi fotade mycket ankor och min bror lyckades fånga en blöt, skakandes anka på bild

Hyrde bil. Åkte upp i bergen. Besökte en smältvattensflod. Såg mycket fina turkiska barn...

... och många små sköldpaddor.

I Dimcayi fanns det fina små trädkojor att låna om man behövde skydda sig mot den gassande
solen.

Några små pojkar for omkring bland trädkojorna. Så himla söta.

Ytterligare en liten pojk.

Lånade Tottes zoomobjektiv och smygfotade ett par turkiska tanter.

Pappa levde upp till turistrollen och använde både hatt, solglasögon och midjeväska.. Haha

Fint vatten och vassa stenar i Side. På både ont och gott klättrade jag och min syster ner
och tog ett dopp, det slutade i avsvalkade flickor och blodiga knän, hälar och händer (för min
del i alla fall)

Ännu mer antikt och fint i Side.

Jag tyckte den här bilden var så mysig på något vis, det är från Side skulle jag tro.

Kick-ass-utsikt från fästningen i Alanya.

Ps. Innan jag publicerar det här inlägget vill jag bara ge Totte cred för vissa bilder. Ds

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jättefina bilder Julia, du är riktigt duktig på att fota! :)

2011-08-02 @ 19:32:54
URL: http://elsalonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0