DU DANSAR HELA NATTEN OCH JAG ÄR BARA DIN

Här kommer lite bilder från min helg, dock inga bilder på mig eller vännerna.. De råkade visst
bli skapligt opassande varenda en... 

Hur som, på lördagmorgonen åkte jag, Lydia och Clara ut till Lydias land för att spendera helgen
där.

Vi lyxade till det och lagade gorrmémiddag och drack cider
På eftermiddagen/kvällen hängde vi mest på flotten men det hamnade inte på bild. Framåt kvällen
bytte vi dock ut flotten mot en solbadande klöveråker, så himla fin va?

Som sagt.. sol

När klockan slog natt cyklade vi ner till sjön igen för ett litet nattdopp. Där möttes vi av det
lilla samhällets stora augustifest och en otroligt fin himmel. Hade det inte varit för att det hela
råkade bli mer av en pinsam situation (då vi var tvugna att i våran opassande klädsel, typ
pyjamas, gå igenom folksamlingen) hade vi nog regerat på dansgolvet..


Väl hemma i stugan spred vi ut ljus, marshmallows, chips, dipp, gurka, mariekex och filtar i
utesoffan. Där spenderades ungefär hela natten skulle man kunna säga. Tyvärr var jag inte så
delaktig i umgänget framåt småtimmarna, soffan och filtarna var på tok för bekväma för att jag
skulle kunna hålla mig vaken..

Nästa dag var mest grå och regnig så det blev inga bilder från den dagen. Fast vi hade det bra
ändå. Helt klart en av sommarlovets bästa helger. F-I-N-T.

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0