you still have me, you still have my heart


weheartit.com

Helgen tar slut så fort. Man hinner bara blinka och så är den över! Om livet fortsätter passera
i den här farten hinner jag för sjutton dö innan jag har börjat leva! Suck.. Fast även om
helgen försvann under en blinkning så var den mikrosekunden väldigt bra. Jag hann faktiskt
med lite nyttigheter ändå. Som att fredags-grilla, ha Vännermaraton med mig själv, fika med
fint folk x2 och ha en spontan chipsdippochfim-söndagskväll. Jag ska nog inte klaga trots allt.

Här får ni något fint att lyssna på också.

Kommentarer
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-120 läsare blir din här på http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-onsdag.html#comment

Följas på blogglovin?



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-07 @ 18:23:19
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0