FÖR BÅDE SMÅ OCH STORA MJÖLKMAGAR..



Fotade litegrann under gårdagens soligaste timmar.

Annars har det inte hänt speciellt mycket denna helg, på både gott och ont. Borde antagligen ha ägnat mig ännu mer åt naturkunskapen, men men. Har i alla fall fått en del instuderingsfrågor gjorda, bakat lite bröd, fått finbesök av vännen Alida och två små promenader har jag hunnit med dessutom. Fint med helg måste jag säga. Dock har jag lyckats dra på mig någon slags förskylning av något slag, vilket är mindre roligt. Med tanke på att det endast är en vecka kvar till ÅRE! ahh..

Kommentarer
Postat av: greger

åhh du tar så fina bilder!

2011-02-15 @ 17:26:13
Postat av: Julia

Meeen älskade greger då! TACK! Vad glad jag blir!!

Du, jag saknar dig förresten. Väldigt mycket!

2011-02-15 @ 21:49:05
URL: http://primafacie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0