MAKING EVERYBODY LOOK LIKE ANTS

Tänkte dela med mig av en fin liten låt som har fått mig att småle hela eftermiddagen.

Är nyss hemkommen efter en väldigt fikarik eftermiddag. Pluggfikade med finfina vänner på Broadway i många timmar. Gjorde nästan en kaffedebut till och med! Efter ett väldans lyckat pluggfika knallade jag upp mot stan för att återlämna ett misslyckat köp. Jag kan inte riktigt förstå mig själv ibland, jag lyckas alltid på något underligt litet vis inhandla onödiga ting som jag ändå bara går och lämnar tillbaka.
Hur som helst, när jag avklarat återlämningen traskade jag vidare, i fruktansvärt raskt tempo, ner till min vän Totte. Vi satt och pratade lite precis som alltid och precis som alltid hjälpte han mig lite granna med olika tekniska små problem. Jag hann dock inte tillbringa mer än en kvart hemma i Tottes kök, innan det var dags för oss att bege oss vidare mot Espresso House för ytterligare lite fika.
Rätt stort för mig att fika två gånger på en och samma dag, då jag vanligtvis inte fikar speciellt ofta. Men men, fin eftermiddag var det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0