PENSIONERAD PASSIONSFRUKT


Förgyller dessa slitsamma dagar med kiwi och passionsfrukt lite då och då... (jag äter mina sorger)

Ja, vad finns det att skriva egentligen? Det är så mycket jag bara skulle vilja dela med mig av, men jag kan inte åstakomma någonting som låter vettigt just för tillfället. Har alldeles för mycket i huvudet. Skolan är inne i en plugg-period och jag kan inte ens räkna på båda händerna för att komma upp i antalet beting som ska göras de kommande veckorna. Dock vet jag att jag överreager, då jag alltid får för mig att göra det. Är lite av en panik-person och det kan inte hjälpas. Jag har varit rätt lugn ett tag nu, men nu känner jag hur stressen börjar komma ikapp. På grund av det kan det hända att jag inte kommer uppdatera lika effektivt med nytagna bilder och fina formuleringar i några veckor, fast jag ska göra mitt bästa helt enkelt. Jag är ju trots allt bara människa... En lite en dessutom.

Kommentarer
Postat av: Alida

"Jag är ju trots allt bara människa... En lite en dessutom." Haha, söt!

2011-02-09 @ 18:29:09
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0