TOMORROW WILL BE A BETTER DAY



Varning för klagomål.
Jo. Min dag har inte direkt varit "min dag". Har kämpat mig igenom hela dagen med dunderhuvudvärk och utmattning. Vet inte varför egentligen, antar att jag börjar bli sjuk. Kände mig helt slut på eftermiddagsföreläsningarna. Gissar på feber. Åh fy, jag vill verkligen verkligen verkligen inte bli sjuk nu! Jag har inte tid med det. Nej fy sjutton, nu ska jag gå och bli frisk tillsammans med lite CSI MIAMI, te, huvudvärkstabletter och en filt.. sängen kommer antagligen in i bilden så småningom.

Adjöken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte börja med och säga att jag älskar din blogg! Men jag har en fråga.. Hur gör du dina bilder så fina? Vilket redigeringspogram använder du dig utav? Ex. Porträtt bilderna, hur får du dem i den "kvalitén" eller vad man ska säga?:) tack på förhand!:)

2011-02-05 @ 16:04:15
Postat av: Anonym

Men tack så jättemycket! Vad glad jag blir! Jag använder mig av gratisprogramet "photoscape". Där brukar jag ändra djup och ljus i bilderna, när jag känner att kameran inte riktigt fått med allt.. Dessutom brukar jag lägga på olika filter på bilderna, mest för att det är roligt att exprimentera lite... Haha. Jaja, hoppas du kan hitta svar på din fråga i detta otroligt långa svar...

2011-02-05 @ 23:30:52
Postat av: Anonym

Åh tack så jätte mycket!

2011-02-08 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0