"Never say goodbye, because saying goodbye means going away and going away means forgetting"


Kan passa på att dela med mig av en helt oväsentlig bild på min fina syster.

För att lite snabbt sammanfatta min händelselösa (absolut inte på ett dåligt sätt) helg, kan jag bara säga några få ord: TV-soffa, dipp, ipren, kiwi, Super Mario och historiaplugg. Jag kan hålla med er om att det låter otroligt tråkigt... Fast jag skulle snarare använda mig av ordet avslappnande, men framförallt BEHÖVLIGT. Spenderade min fredagskväll ensam i huset, under en filt och tillsammans med en dippskål, en chipsskål, gurkastavar och morotsstavar. Mmm..
Lördagen spenderades på liknande vis, jag gjorde mest ingenting... Vilket var otroligt skönt om man jämför med söndagen, då jag rätt så ofrivilligt satt fastklistrad framför word-dokument fyllda med klotter om första & andra världskriget. Mindre roligt, ja visst.
Hur som, nu är helgen ganska så slut skulle jag vilja påstå. Klockan är 23:30 och jag hade egentligen tänkt att umgås lite med min otroligt uppskattade vän, John Blund. Vi får se hur det blir med den saken, då jag har en tendens sväva iväg med på tok för djupa och komplicerade tankar så här på kvällskvisten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0