WATERMELON EATING DOG


Norah Jones - Turn me on

Satte mig just ner för att snabbt kladda ihop något i form av ett blogginlägg, då det plötsligt flög in en liten bananfluga i min näsa... Usch. Vad tänkte den med egentligen? Inte speciellet fräscht...

Ja ja, nog om ovälkomna gäster i mindre välkomnande.. hål. Haha.
Jag är precis hemkommen från storbak och försök till naturkunskaps-pluggande hemma hos min vän Martina. Vi bakade ca 50 Ryttarkakor som vi ska föda oss med under morgondagens skridskoåkning.. som för oss snarare kommer sluta som fikastund, då jag verkligen inte kan åka skridskor. Försöket att få ihop något liknande en labbrapport slutade ju i nära katastrof. Jag, som förövrigt verkligen inte förstår min touch-mobil, råkade av misstag ringa min mentor, som pinsamt nog ringde upp och frågade vad jag ville. Dessutom fastnade vi istället för framför labbrapporten, framför inget mindre än Project Runway... Så, någon labbrapport blev det inte. Trots att vi vissa stunder faktiskt försökte. Men men, naturkunskap är bara inte mitt ämne, jag förstår ingenting.

Kommentarer
Postat av: You know who, mahaha

Det är bara och slå en pling om du behöver hjälp med det där underbara ämnet!

2011-02-01 @ 19:40:24
Postat av: Julia

Jag gissar på att det är Alida jag talar med? Har jag rätt..? Vi saknar dig i skolan förresten! Kommer du imorgon? ... Om det nu är Alida...

2011-02-01 @ 21:54:59
Postat av: felfelfelfel

nej det är det inte, det är din naturvetarvän!

2011-02-03 @ 15:22:22
Postat av: felfelfelfel

nej det är det inte, det är din naturvetarvän!

2011-02-03 @ 15:22:28
Postat av: Julia

Ursäkta mig så fruktansvärt mycket, men jag förstår inte riktigt? Vem är det? :)

2011-02-03 @ 19:09:24
URL: http://primafacie.blogg.se/
Postat av: Julia

LYDIA! eller hur!?

2011-02-03 @ 19:10:01
URL: http://primafacie.blogg.se/
Postat av: Anonym

självklart, haha

2011-02-03 @ 19:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0