WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN, WE DON'T WASTE NO PRECIOUS TIME


Som vanligt får dagens skriverier prydas av en helt oväsentlig bild. Att just denna är från i Julas, gör den ännu mer opassande, men men.

För tillfället sitter jag nerkurad under pappas täcke iklädd en mindre attraktiv utstyrsel, i form av alldeles förstora mjukisbyxor och en luddig grå fliströja. Det är så fruktansvärt kallt i vårat hus att jag aldrig vill lämna sängen.
Min kväll kommer dock bestå av plugg rakt igenom, hektisk vecka det här. Om jag ska vara fullkomligt ärlig har jag lite småpanik, då jag har en tendens att skjuta upp saker och ting och inte alls göra det jag egentligen ska. Fast ikväll tänker jag vara ambitiös och verkligen få saker gjorda.. I alla fall fram tills klockan åtta, då det är ett obligatoriskt avbrott för min del. CSI Miami och morot med kvarglömd dipp... Ser redan fram emot det.
Nejvars, nu kallar den där förbaskade plikten igen. Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0