ALLT SOM ÄR KÄRLEK ÄR DU


Ibland vill jag vara så där liten igen. Så liten att det största problemen man kunde tänka sig var när byxorna satt för tight i midjan, när maten inte smakade som man ville eller när mamma jobbade sent.

Tänkte bara dela med mig av en livlig diskussion som skedde vid matbordet igår. Jag och lite vänner satt som vanligt och diskuterade något vardagligt, när vi helt plötsligt kom in på ett sidospår vilket ledde till ungefär en timmes diskussion. Vi började nämligen diskutera namn. Jag ska inte dra upp massor exempel nu, ifall någon som heter just det namnet råkar läsa detta. Däremot kan jag säga att jag hemskt gärna gifter mig med en man som heter Manfred.

Kommentarer
Postat av: malin smith

SV: Ae du.. Så mkt. Alldeles för mkt!

2011-01-19 @ 14:11:18
URL: http://thelovedone.blogg.se/
Postat av: Linda

Är det så att damerna lyssnade på steget för ett tag sedan? syftar på rubriken. (:

2011-01-19 @ 20:54:16
URL: http://lindamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0