DON'T BE SCARED, YOU ARE ALIVE


Måste bara redogöra om att jag inte är riktigt så seriös som jag ser ut att vara på ovanstående bild...

Har haft fullt upp känner jag. Eller egentligen har jag bara inte kommit på något vettigt att skriva, då jag möjligtvis haft lite tid över... Det kanske jag inte har nu heller egentligen, något vettigt att skriva alltså...
Fast, jag kan ju i alla fall passa på att berätta att jag hade en fin fredag med fina människor, som jag för övrigt hade saknat på tok för mycket. Idag kommer min dag gå åt till allt annat än det som egentligen är nödvändigt... Som att plugga, städa rummet och vattna blommorna. Nejvars, det tar jag någon annan dag. Snart ska jag nämligen knalla ner mot stan för att sedan gå vidare till kyrkan för lite "fångarna på fortet".. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0