I WISH THAT I COULD FLY AWAY

Det är lördag, klockan är 10.00 och jag är vaken. På min dörr hänger en hemmagjord, fin liten skylt som lyder ungefär så här: VÄCK MIG kl. 9.00, tack. Tro det eller ej, men det är faktiskt jag själv som alldeles för sent inatt satt och pysslade ihop den skylten. Jag har efter gårdagens incident insett att jag faktiskt inte är självväckt längre. (jag sov till ett även fast jag var fast besluten om att gå upp tidigt och göra klart lite skolarbeten) Och nu tänker väl den som läser detta, egentligen väldigt ointressanta inlägg, att varför satte du bara inte alarm?! MEN, det ska jag berätta för dig att det hör verkligen inte till att göra på en lördag. Det är ungefär som att plugga på en vanlig fredag. Det går inte.

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0