NÄR SKA VI GÖRA MOD AV SORGEN, OCH BÖRJA AGERA?



Slutade innan lunch och tänkte då knalla hemåt för att få saker och ting gjorda. Har nämnligen en hel hög läxböcker på skrivbordet, som har legat hela jullovet och samlat damm. När jag kom hem kände jag dock, som jag ibland (*alltid) känner, att jag inte riktigt orkade ta tag i kulturarvsuppgiften, ekvationslösningar, EU & sveriges styre osv. Så stor del av min eftermiddag (kan man kalla det eftermiddag om man inte hunnit äta lunch?), gick åt till att fota, redigera bilder och SIST men inte minst koka mig en riktig gourmet middag. Näst in till färdiga nudlar och lite grönsaker. Men mums vad gott det var. 
Bilden är förresten på mig, en av de ca 200 bilderna jag klickade fram nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0