NU HAR MAGIN BRUNNIT UT


Smyckes-pysslade litegrann i fredags, under min inplanerade pluggtid...

Söndag... Jag askyr verkligen söndagar. I min värld finns det absolut ingenting roligt med söndagar. För mig innebär söndagar nämligen plugg, tidig kväll då man har en helt ny stress-vecka framför sig, ingenting bra på TV, allmänt trött efter fredagen och lördagen, godissugen mest hela tiden, ofokuserad och tankespridd... Ja, jag gillar helt enkelt inte söndagar. Låter väl fånigt och värdsligt på något sätt, men ja ja.

Jag har för övrigt haft en minnesvärd helg! Underbart. Jag och Lydia har nämligen fått lite sommarkänslor, eller vad man ska kalla det.. Så vi tvingade fram vår spontana sida och bjöd in oss själva och Kim, hem till Herr Håkansson. Och det vill jag tacka oss för, då kvällen och natten blev väldigt... rolig. Markerade revir, kvällshandlade på city gross, åkte 'bobycar' på city gross, lagade tacos, såg på film, pratade, skrattade mest hela tiden, somnade trångt, trångt i Davids lilla lilla rum..!

Kommentarer
Postat av: Linn

meh hallå! Solsidan?? och timeout kan funka med... daa ;)

2011-01-30 @ 19:42:49
URL: http://linnlundholm.se
Postat av: Julia

Okej, okej. Solsidan är kul, ibland. Fast det är liksom en halvtimme av 24 timmar... haha ;D

2011-01-30 @ 19:56:05
URL: http://primafacie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0