"RE:STORE, JAG VET INTE ENS VA'RE STÅR FÖR.. "

Skulle mer än gärna vilja pyssla ihop ett Höst 2010-inlägg, men mitt schema idag är redan ganska späckat, så jag hinner nog inte det.
När jag ändå är här och skriver kan jag ju passa på att berätta om igårkväll. Eller ja, det finns väl inte så mycket att berätta kanske. Men jag och ett gäng vänner hängde i Finspång på kvällen, fin kväll måste jag säga. Party party.. haha, nästan. Kul hade vi i alla fall! Eldade pengar, raptävling (hahaha), klädlopp, musik, skratt, vofflor, cocacola osv osv.
Angående rubriken kan det ha varit något av det roligaste under kvällen. Citat alá Martina. Det var egentligen inte meningen att det skulle låta så, Linda kom dock på det efteråt. Haha!

(RESTORE - va'RE STÅR)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fiin blogg, rolig kväll, Yes (:

2011-01-16 @ 16:07:30
Postat av: cary

Haha, den fantastiska ordvitsen lever vidare genom generationerna!



Va äre re står? åre restår re står? ja re ståre ju.

2011-01-18 @ 23:16:55
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Julia

hahaha, lika roligt varje gång!

2011-01-19 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0