"SLUTA STIRRA DÅ, FREDRIK!"


När jag blir stor, vill jag också ha söta barn.
Bilden klickade jag fram igår när jag var hemma hos ett par vänner. Oroligt vad söta barn de har, Alice och Algot.

Just för tillfället sitter jag här i min ensamhet djupt insnöad i en historiauppgift. Ja, roligare än så var det inte. Dock så ska jag iväg om några timmar, vilket ska bli skönt. Jag kan liksom inte vara hemma utan att tänka på att jag borde plugga.. Rätt irriterande ibland. Jag borde vara lite mer som en vän till mig. Hennes motto kanske är ungefär så här: "Tänk dig ditt liv i lådor, när du pluggar så öppnar du plugglådan och stänger alla andra. Och när du har kul, då öppnar du den roliga lådan och STÄNGER plugglådan osv." Ja, så skulle jag vilja vara. Tyvärr så har jag det lite svårt med den effektiva biten, jag har en tendens att plugga väldigt långsamt (alltså styra med andra grejer under tiden), vilket aldrig slutar riktigt väl..

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0