"JAG VILL BARA HA MER AV DIG"


FEJN BILD, FEEEEJN DAG

Feeejn dag som sagt. Har äntligen gjort klart kulturarvsuppgiften helt och hållet och den blev precis 1200 ord. Haha, nöjd tjej. Dessutom har jag hunnit med en runda på stan, för första gången på länge. Att jag har fått hem mina skidor + tillbehör (!!!) förrvärrar ju inte det hela. Sist men inte minst hann jag även med en snabbfika på espresso house med lite fina människor.
Jo, jag är glad helt enkelt. OCH JUST DET! Glömde nästan! CSI MIAMI börjar ikväll, eller jag har egentligen missat två avsnitt, men för MIG börjar det ikväll. UNDERBART!

Angående rubriken..
http://www.youtube.com/watch?v=XRmpDp5mCPM
hahaha, så söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0