FLUME

Jag och ett antal vänner spenderade en ganska grå sommarlovskväll hemma hos Therese och
Sandra. Mysigt, trots det gråa vädret.


Martina, Therese och Sandra hade pusslat och jag tyckte det såg så himla mysigt ut att jag var
tvungen att föreviga bilden.


Men men, kvällen gick framför allt åt till att grilla marschmallows...

Som ibland råkade likna påskkärringar och annat roligt..

Annars åt vi mest jordgubbar, vindruvor och andra nyttigheter.

Sandra och Martina blev nostalgiska och klättrade upp i äppelträdet. För tio år sedan var det
Kättsätterbarnens främsta tillhåll skulle jag vilja påstå... Tänk vad fint det var när man bara
kunde vara en apa för en dag. Åh.


Hmm.. om jag inte klarar av att leva med en kanin någon gång i framtiden borde jag skaffa mig
en fågel. Mest för att de är så fina. Fast det var bara en onödig parentes så klart. Kvällen var bra
helt enkelt. Vi avslutade den dessutom med att titta på min absoluta favoritfilm, 500 days of Summer.
Så himla bra.

Godnatt.

Ps. Nu är det okej att solen kommer tillbaka, det finns ju så mycket jag vill hinna med innan jag åker
till Turkiet. (OM ELVA DAGAR!!!!!!) Ds.

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina bilder :)

2011-06-26 @ 12:58:06
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0