JAG HOPPAS, JAG DRÖMMER ATT MARKEN DU GÅR PÅ GÅR SÖNDER



Efter att ha vistas i denna varelses trivsamma sällskap har jag kommit fram till att jag verkligen
vill ha en kanin. En sån där kanin som alltid kan vara ute, även om det är kallt (jag tål egentligen
inte pälsdjur, men utomhus funkar det rätt bra)...

Ja. Idag har jag genomlidit en så kallad "Basgruppens Dag" och en oändligt lång stadsrunda med
Lydia. Vore det inte för att jag bara är så himla trött hela tiden skulle nog den här dagen klassats
som ganska bra, men eftersom att jag konstant fick kämpa för att hålla ögonen öppna så var
dagen mer slitsam än bra. Fast egentligen spelar det inte så stor roll ifall jag är trött nu, det är ju
trots allt sommarlov om två dagar. TVÅ DAGAR! Det känns bäst i världen faktiskt. Åh.

Ps. Om fina människor som gratulerade mig igår läser detta så vill jag bara att ni ska veta att ni
är bäst. Tack och puss. Ds

Kommentarer
Postat av: Freja

åh jag vill med ha kanin!! var och hälsade på typ 1000 kaniner igår och fik lite ont i hjärtat av tanken att jag inte fick ta med en endaste en hem

2011-06-19 @ 15:52:50
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0