SOME PINBOARDS AND A TERRESTRIAL GLOBE





Weheartit.com

Jag har hunnit med förvånadsvärt mycket idag. Min rosa väckarklocka ringde klockan åtta och
därefter drog jag på mig lite kläder och åt en smörgås innan jag tog mig ner till tandregleringen.
Efter en timmes tandfotande, avjutning av tänder och så vidare hann jag in på HM för att lämna
tillbaka ett misslyckat köp. Men istället för att gå 80 riksdaler rikare från affären gick jag därifrån
21 kronor fattigare och en småblommig klänning rikare. Fint. Jag gillar rea ibland. Men men,
därefter har jag fort runt till krimskrams butiker, överskottsbolag och barnavdelningar i diverse
klädaffärer.

Efter lunch någon gång fick jag sån faslig lust att pyssla lite och på så vis fixa till mitt annars så
intetsägande rum. Ja ja, därav bilderna ovan. Lite insperation bara...

http://www.bloggriket.se/ (leta upp min blogg om du har lust)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilka mysiga bilder! :)

2011-06-23 @ 21:07:59
URL: http://strawberryfiction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0