EVERYWHERE


Weheartit.com

Jag ville bara berätta att från och med idag är jag så gott som fri. Visst, jag har en NK-redovisning
och en labbrapport kvar, men det är bara småsten. Typ. Allt känns så himla bra nu. Jag är i princip
ledig fram tills sommarlovet, komiskt nog. Åh, det är så fruktansvärt underbart. Jag har äntligen
tid över till att göra så där riktigt somriga och spontana beting, som man annars inte har tid för. Idag
spenderade jag exempelvis min eftermiddag tillsammans med Alida på stan och det resulterade även
i att jag nuförtiden är en kjol rikare. Fint fint fint. Allt är så himla fint.

Ps. Jag har förresten en hel drös med bilder från långhelgen som förmodligen kommer synas här inom
en snar framtid. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0