YOU HAVE STOLEN MY HEART


Beklagar usel kvalité, men jag ville mest visa min fina klänning jag vandrade runt i Midsommar-
afton till ära.

Spenderade min Midsommar i Kimstad med väldigt mycket fint folk. Då grillen gick sönder fick
vi vara flexibla och steka köttet och då det regna fick vi vara ännu mer flexibla och trycka ihop
oss på vardagsrumsgolvet. Framåt småtimmarna gick jag och några vänner ut för att plocka
sju sorterst blommor i hopp om att drömma om vår framtida drömprins. När det fösta vi
gjorde var att plocka en blomma full av insekter och slem var det ganska svårt att hålla sig
tyst resten av tiden, det var antagligen därför ingen av oss drömde något alls. Förutom
Linnéa då, som drömde om att hon laga mat. Undra vad det kan betyda?

Men men, nu ska jag lyssna på min 'Scrubslista' på Spotify, skriva en packningslista, tvätta,
städa, bädda rent, packa och tänka att om 5 dagar ligger jag antagligen på en varm sandstrand
i ett mycket varmare och soligare land en Sverige. Det blir fint. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Idag är sista chansen att vara med och tävla om en ring som jag lottar ut i bloggen så var gärna med om du inte redan är det! :)

Kram

2011-06-25 @ 17:06:21
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: felicia♥

älskar det vita linnet! har ett sånt i svart :D

Men skulle vilja ha ett i vitt också :)



Fin blogg!! :D

2011-06-25 @ 23:24:00
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0