60 DAGAR...


Tänk när man kan ta på sig en jeansjacka och ta en promenad omgiven av vitsippor och fågelsång. Snart är vi där.

Idag är det den 6 mars och för 9 veckor sedan klev jag efter mitt första jullov som gymnasieelev in på Kunskapsgymnasiet ännu en gång. Ibland har ju undrat hur jag ska klara mig de här tre åren, och jag är mer än säker på att jag kommer hinna undra det hundra gånger om innan jag står där i vit klänning, studentmössa och känner friheten smyga sig på. Trots detta skulle jag aldrig, aldrig, aldrig vilja börja om igen. Jag trivs som handen i handsken helt enkelt. Jag kan bara inte förstå hur fasligt fort tiden går. 6 mars 2011... Om 15 veckor ungefär kommer jag att kliva ut från skolan med ett år som gymnasieelev bakom mig. Fast om man skulle räkna bort alla dessa lov, helgdagar och andra ledigheter skulle det vara betydligt färre veckor kvar, endast 60 skoldagar. Hjälp. Det är ju faktiskt sommar snart! Känner plötsligt hur den där lyckokänslan börjar smyga sig på. Bäst att jag går ut i solen och fullbordar den.
Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

julia min vän, jag måste faktiskt säga att det är den 6 mars idag, inte den 6 april (;

2011-03-06 @ 15:40:29
URL: http://iidalinneas.blogg.se/
Postat av: malin smith

Säger detsamma som ovanstående.. (;

2011-03-06 @ 18:42:30
URL: http://thelovedone.blogg.se/
Postat av: emma

gud vad fina bilder du tar ! vad är det för kamera du har kanske tillochmed objektiv ? :)



Din blogg äger :D

2011-03-06 @ 19:03:56
Postat av: Julia

Hahaha... ojsan hejsan. jag menade ju faktiskt mars! har skrivit om det nu!



tack så väldans mycket emma. jag använder mig inte av något speciellt objektiv,endast en Nikon D40... ;)

2011-03-07 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0