ALLT DET HÄR VÄNDER SIG IN I MIG


Vill bara önska min fina vän Alida grattis på födelsedagen! Du är fin, bara så du vet.

Har haft en skapligt hektisk vecka, där av den glesa uppdateringen. Hoppas på att det ska bli bättre snart, med nytagna bilder och liknande. Det börjar ju bli vår för sjutton. Snön smälter, solen skiner och fåglarna kvittrar. Kan det bli mycket bättre? Det enda som saknas nu är lite fotoinsperation... Jag får hoppas att jag hittar någon sådan snart helt enkelt.
Nej nu ska jag gå ut och sätta mig med en bok och lite chokladrussin ute i solen. Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Alida

Haha, lite sent ute kanske..men tack så mycket Julia! <3

2011-03-11 @ 11:43:51
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0