ATT SAKNA NÅGON DU ALDRIG RIKTIGT HAFT...

Jag är dålig. Jag vet. Förlåt. Jag har inte låtit min älskade kamera få slå mig följe på hur länge som helst. Idag till exempel satt jag och två fina vänner, Martina och Tuss, på Martinas altan och åt semlor, med endast solen som värmekälla. Det var en riktigt fin stund och det hade kunnat bli riktigt fina bilder om jag bara hade orken att bära med mig kameran. Nej, fy skäms!
Ja ja, jag antar att tiden inte räcker till helt enkelt. Det är liksom hundratusentals beting som ska göras klart och inte alls någon tid blir över åt mig själv. Eller jo, en del. Men då sover jag helst. Jag har nämligen börjat med en vana att lägga mig så pass tidigt det bara går. Det är skönast i hela världen! För några dagar sedan gick jag och la mig halv åtta. Åh vad skönt det var.
Nu måste jag återgå till min tidsplanering som inkluderar mikrokrediter, matematik och engelska bokrecension. Jag hoppas innerligt på att kunna dela med mig av lite bilder och roligare inlägg så småningom. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: CLARA MED C

det är inte bra för dig att plugga så mycket julia.. MAN KAN BLI SINNESSJUK! du behöver en paus!!!! och vara med dina vänner (mig och lydia)!! hör av dig om du bara kan fika, eller träffas och gå på stan, eller vad som helst! PUUUUUSS!:)

2011-03-09 @ 17:31:39
Postat av: LYDIA MED L

Instämmer med föregående talare..

JAG SAKNAR OSS! haha jag är så busig som skriver oss, ja man kan faktiskt skriva så, för jag skrev just så:D

tycker vi hör av oss till varandra inom en snar framtid om detta!!!

PUUUUUUUSSS

2011-03-09 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0