JAG LOVAR INGENTING, JAG SÄGER HELLRE FÖRLÅT



Verkligen dåliga bilder.. men ja, man får helt enkelt gissa vad de föreställer!

Trots att det är söndag blev den här dagen riktigt fin. Förmiddagen var väl egentligen inte särskilt minnesvärd, då den tillbringades tillsammans med rapporter hit och dit. Det är otroligt skönt att ha börjat dock, bara två veckor kvar, sen är det över.
Efter att ha ätit världens godaste lunch i hela världen (egentligen finns det säkert godare lunchar någonstans, men att vi grillade kött betyder att det är sommar snart.. i alla fall vår!!) begav jag mig mot kyrkan för lite Stevens. Det var allt bra, tycker jag.
Innan jag säger adjö måste jag bara berätta att jag har hittat min förebild, Elise. 75 år (enligt henne endast 17) och 150 cm lång. Världens mysigaste tant. Stenhård.

Oj vilket osammanhängande inlägg! Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hon är min förebild med! Bästa 75-åringen ever!!!!

2011-03-14 @ 14:59:05
URL: http://victorygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0