FLIGHTLESS BIRD

Ibland önskar jag att jag hade en hemlig förmåga att justera tiden efter mina egna egoistiska behov. Att man ibland bara kunde trycka på pausknappen och stanna upp ett tag. Stanna upp och se sig omkring för att liksom förstå vilken fin värld man egentligen lever i. Eller kanske stanna upp för att hinna ikapp med alla beting och vardagssysslor som ska göras. Framför allt skulle jag vilja stanna tiden bara för att få sätta mig ner och andas. Det var länge sen nu, sen jag andades ordentligt. Det finns ju dock andra förmåner med att justera tiden. Ibland skulle det vara skönt att bara spola framåt litegrann. Kanske till vecka tolv, då uppdraget är inlämnat, romananalysen gjord och engelskaboken läst. Dessutom kommer mina efterlängtade vårskor på posten och jag ska ha våffelkväll med mina fina vänner. Att det är toghetermöte, Åre-eko och fasta-uppehålls-Lördag förvärrar ju inte det hela. Åh, vad underbart glad jag kommer vara fredag vecka tolv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara så du vet så kommer du att fixa allt det där galant, och vipps så är det fredag vecka 12 och allt är klart och inlämnat!För på något sätt löser du det alltid, och med bra resultat:)

glöm inte att du är bäst fina du<3

2011-03-17 @ 09:06:29
Postat av: Julia

Vad snällt av dig! Jag hoppas du har rätt. Du är säkert bäst och fin du också, vem du nu är. Haha, jag antar att det är någon jag känner.. Lydia kanske kanske.

2011-03-21 @ 17:25:34
URL: http://primafacie.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske det kanske, man kan ju aldrig veta när man är anonym;) för det är det som är grejen med att vara anonym förstår du, att man inte vet vem det är.

2011-03-22 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0