THERE AIN'T NO REASON THINGS ARE THIS WAY


Sommarfina bilder från 2009. (försökte mig på en redigering som bara blev konstig, så ni får ursäkta)

Just nu, och antagligen ett tag framöver, kommer jag att pryda mina otroligt händelselösa inlägg med lite gamla bilder. Mest härliga sommarbilder skulle jag gissa. Ni anar inte hur mycker jag skulle vilja ha sommar just nu, det liksom kryper i kroppen på mig! Visst, jag gillar våren jättemycket, men just nu vill jag inget hellre än att slippa allt som har med vardagen att göra och bara ta på mig en blommig klänning och vandra runt helt bekymmerfri. Åh vad det skulle vara skönt. Vintern för med sig så mycket funderingar och problem på något sätt. Konstigt det där. Men men, jag har egentligen ingenting intressant att dela med mig av, så det här får nog bli slutet av dagens inlägg. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0