DANSA IN VÅREN

Jag spenderade min Valborgsmässoafton tillsammans med några fina flickor och en pojk. Det var
nog länge sen jag var så rakt igenom lycklig som jag var igår. Fint fint fint.

Vi började kvällen med att handla allt som kunde tänka sig behövas för en valborgskväll, alltså
pizzaingredienser, glass, oreokex, ost, sourcreamkex, chips, dipp, päronsoda och smultroncider.

Linda var lite för fäst vid pizzadegen, detta till Martinas stora förtjusning...

Vilka pizzor alltså!

När vi hade dukat fint med våriga servetter och finglasen var det bara att slå sig ned.

Samar var lika fin som vanligt.

Nils hoppade framför kameran och fick mig att nästan kissa på mig, men hjälp vad kul det var.

Jecko stod för underhållningen.

Jag tyckte den här bilden var så himla söt så den fick vara med den också.

Josefin var där och hon var rackarns snygg.

Alida hamnade mitt i ljusskenet.. Rätt fint måste jag säga.

Senare på kvällen splittrade vi oss en aning och vissa for mot smedby och andra mot Folkparken,
jag mot det sistnämnda. Jag, Linnea och Alida var spurtiga och cyklade och på det viset hann vi
med lite sockervaddsköp på Axels tivoli.  

Innan vi begav oss mot hemtrakterna igen kollade vi på fyverkerierna och myste vid brasan. Väl
hos Martina trängde vi ihop oss i soffan med dubbla filtar för att återfå kroppsvärmen vi visst
tappade i vårnatten.

Vilken galet bra kväll alltså, mmm. Jag har de finaste vännerna i hela världen tror jag.

Kommentarer
Postat av: carolina

tack så mycket, det värmer!

och du ska veta att jag tycker mycket om dig, din blogg, dina bilder och hur du skriver.

2011-05-01 @ 21:31:01
URL: http://cfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0