I DON'T WANT TO FALL ANOTHER MOMENT INTO YOUR GRAVITY

En rad osamanhängande bilder från helgen. Förvänta er inga mästerverk...
 

I fredags var jag och ett fåtal vänner ute och slog klackarna i taket. Efter ett antal timmars
dans i dessa skor sov jag fruktansvärt gott kan jag lova.

Lördagen efter susade förbi i ljudets hastighet. Vaknade så sent att det i princip inte var
någon dag kvar. Det enda jag hann med var lite tv-tittande, solstolshäng och lite fotopyssel.

På kvällen kunde man se solnedgången bakom mina spetsgardiner. Det var så himla
fint tyckte jag.

För att kompensera upp den försvunna lördagen såg jag till att vakna tidigt på söndagen istället.
Framåt lunch kom Martina och vi la oss i gräset tillsammans med spanskapapper, en trött
liten humla och tusentals myror.


Den var så himla snurrig.. haha

Runt klockan sex var det dags för lite middag, hejdundrans vad gott det var!

Medan köttet låg på grillen passade jag på att kila ut och fota lite blommor i kvällssolen.

Syrener alltså, fint.

Fotade lite Rododendronbuskar också, fast där var det skugga så det blev inte så värst bra.

Efter att ha krypit omkring på backen i hopp om att få en lite finare bild såg mina knän ut
så här. Riktigt snyggt måste jag säga...

Nu ska jag nog låta John Blund komma och hälsa på, känner att jag måste vara utvilad imorgon
under spanskaredovisningen. Hjälp. Ni kan ju slänga en liten tanke på mig om ni vill... Jag
redovisar nämligen mitt projektsteg i spanska 3 imorgon klockan 14.00. Fy fy fy.

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Malin/lokalresan

Vad somrigt och fint!

2011-05-25 @ 16:41:40
URL: http://lokalresan.blogg.se/
Postat av: Julia

nemen, tack så mycket!

2011-05-25 @ 16:43:27
URL: http://primafacie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0