I VÄNTAN


Arkivet

Inom en snar framtid ska jag:

- gå på sommarjobbsintroduktion
- redovisa det allra sista projektet i ettan
- säga adjö till det lilla självförtroende jag just nu har, få veta mattebetyget alltså
- få hem mitt efterlängtade hm-paket
- fylla 17 år
- få sommarlov (och säga hejdå för alltid till Lars.. bajs)
- få mina första gymnasiebetyg
- njuta av friheten, umgås med fina människor, bada, äta glass, vara uppe sent och
ägna mig åt allt annat som sommaren innebär
- åka till turkiet
- sommarjobba
- om jag nu har någon gnutta självförtroende kvar ska jag ta farväl till det för två år
och med öppna armar välkomna en tandställning.. eller?
- börja tvåan och förmodligen vara rikare och lite mer motiverad än i ettan

Lite onödiga fakta bara, så där en alldeles vanlig måndagskväll.


Kommentarer
Postat av: olivia

åh tack fina du!

den är från myrorna

2011-06-05 @ 11:34:10
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0