INLÄGG NUMMER 100


weheartit.com

Som rubriken lyder är detta mitt inlägg nummer hundra. Jag har alltså laddat upp hundra inlägg.
Tio gånger tio inlägg. Hudra. Ja ni fattar, men rätt coolt ändå.

Jag sitter här i mitt alldeles för stökiga rum och slänger in ett väldigt ostrukturerat, slarvigt inlägg
av bara farten. Ville mest ha lite medlidande för min halsont och säga hej. Snart bär det av mot
danslokalen för lite koreografiskapande innan min och Claras dansgrupp anländer. Sen är det hård-
träning som gäller fram tills sju då vi måste rusa vidare och göra oss vackra för kvällen. Jag och
ett antal vänner ska träffas och äta lite pizza, hänga, fnittra och tillsist pallra oss vidare mot Borgen
och festen som äger rum där. Det blir nog en bra kväll skulle jag tro, jag hoppas det i alla fall. Nu
måste jag sätta fart och packa en väska innan jag springer till bussen! Ni kan ju slänga en tanke och
hoppas att min halsont försvinner!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0