SOM JAG MINNS DET VAR DET LÄTT ÄVEN NÄR JAG TRILLADE OMKULL




Tre av så många fler bilder från finhelgen.

Jag måste be om ursäkt för att inläggen kommer så glest nuförtiden. Bloggen hinns inte riktigt
med känner jag, trots att jag så gärna vill berätta om så mycket för er! Tiden går helt enkelt
åt till att ömsom njuta av livet och värmen, ömsom plågas med hundratusentals måsten. Den
här veckan tänker jag främst låta mig ödsla tid på det förstnämnda. Att cykla med bara ben,
äta glass, somna i solen och umgås med underbara människor tänker jag minsann prioritera.
Jag har i för sig hunnit med det mesta redan idag, cykla i endast klänning, sovit i solen och ätit
glass. Dessutom har jag köpt biljetter till diverse roliga ting. Åh vad mycket kul det händer i
maj! Jag vet inte hur jag ska hinna med allt! Konserter, festivaler och fester står på schemat
och varenda helg är uppbokad. Mmm, jag älskar livet för tillfället. Det saknas bara en liten pojk...

Just det, tänkte bara att jag skulle säga tacktack till de små fina kommentarerna som trillar in
då och då. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0