JAG ÄR GLAD FÖR JAG ÄR NÖJD


Gammalt från arkivet. (Weheartit skulle jag gissa på)

Precis. Nöjd var ordet. En helt underbar dag faktiskt. När jag vaknade imorse var  kroppen så tung
att jag funderade på att stanna hemma, men när jag öppnade ögonen och såg solen titta fram bakom
gardinerna beslöt jag mig för att ge dagen en chans. Rätt val Julia, rätt val! Jag har inte haft en enda
lektion, bara hängt med temagruppen och spånat idéer. Efter lunchen, som idag till och med var GOD,
knallade vi upp till ica för lite pluggmotivation (choklad). Väl där möttes vi av en trevlig överraskning,
chokladrea! Betalade 10 kronor för en marabou och ett tuggummipaket, LYCKA! Fast det blev dock ingen
pluggmotivation, det blev nämligen inget plugg överhuvudtaget. Jag och Alida vandrade ner mot stan istället
och inhandlade en några fina skapelser inför sommaren. När vi tömt plånböckerna bar det av mot
Hörsalsparken för lite scen/chokladhäng. Efter ett antal timmar skildes vi åt med ett leende på läpparna och
jag hann med en fika med Andreas innan jag tog cykeln hem. Så himla fin dag alltså. Jag är glad, och nöjd.
Nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Alida

:)

2011-05-27 @ 07:13:13
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/
Postat av: agnes

Svar: oh, tack så jätte mycket :)

2011-05-27 @ 18:26:29
URL: http://rosetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0