SJU SORGER OCH ÅTTA BEDRÖVELSER SEN


Min dag kan beskrivas med bilden (misslyckad)

Jag har haft en hemsk dag, verkligen hemsk. Inte nog med konstant huvudvärk och motvind hela
vägen hem, nej jag började även dagen med nationellt prov i Matte A. Om ni känner att oj, det
låter ju inte så kul så kan jag lova att det blir värre.. Jag fick nämligen reda på att Lars, min
engelskalärare, är vikarie och att hans vikariat sorgligt nog går ut till sommaren. Alltså det låter
ju inte direkt som en stor grej, men ärligt talat, L A R S! Bästa, roligaste, underbaraste Lars. Jag
vill inte fortsätta läsa engelska längre. Han har liksom fått en att se fram emot föreläsningarna
och komunikationspassen.. Det är så himla sorgligt att jag tror att alla fällde en tår när han
berättade det, inte minst han. Eller jag. Om jag inte hade haft huvudvärk och sovit hela
eftermiddagen hade jag suttit och gråtit i stället.

Himla skit alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0