FREDLIGT

Här kommer på tok för många bilder från min lite speciella dag. Det var nämligen så att min
kära basgrupp gick omkring utklädda som hippies under "Basgruppsmästerskapen".

Alida och Tuss, så himla fina

Några treor var robotar skulle jag tro

Carolina och Oliva var så fina i deras färgade glasögon

Snygg tjej det där

Även Måns gömde sig bakom glasögonen

Jag och Tuss likaså

Malin och jag

Sanna kämpar i basgruppens namn

Det gör Måns med!

Oliva och Tessi

Adrian slog på stort och gick utan tröja, trots stormen och den låga temperaturen

Mer lekar

Alla var så himla fina!

SNYGGTJEJMEDSNYGGHATT

Haha, det såg rätt klurigt ut det där

Som sagt... klurigt

Sanna var cool med min flöjt

Sanna, Oliva och Tuss bildade något slags band med en flöjt, en trasig mini-gitarr och galen dans

Måns kämpar för att hitta godisen i mjölbunken

Sen var han vit...

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahaha, satan vilka härliga bilder julia.

du är så fin!

2011-05-26 @ 13:19:14
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/
Postat av: Julia

haha våran basgrupp är ju trots allt helt härlig! :D och du är väldans fin du med!

2011-05-26 @ 19:56:36
URL: http://primafacie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0