LITE OM MIG UNGEFÄR


Namn:
Julia.
Piercingar: En i varje öra, vill gärna skaffa mig en till och ibland får jag sådan faslig lust att ha en
liten ring i näsan också...
Tatueringar: Inte just nu, nej. Innan jag dör skulle jag gärna ha någon liten liten svartvit tatuering
någonstans.
Längd: 163 centimeter skulle jag tro.
Skostorlek: 36.
Hårfärg: Brun med ljusa sommarslingor.
Fräknar: Inte vad jag vet.
Motto: Det har jag nog inget, fast ett fint citat är: "For every minute you are angry you lose sixty
seconds of happieness". Det är i sin enkelhet så himla sant och fint.
Kär? Hur ska man veta det egentligen?
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, inte just nu. I framtiden vill jag gärna bo någonstans
långt borta, i alla fall ett tag.
Tycker du att du är attraktiv? Inte särskilt tyvärr.
Vilket schampo använder du? Gliss hair repair.
Vad är du rädd för? Mycket. Mörker, döden, förlora någon, myror, ensamhet och andra läskigheter.
Gillar du berg- och dalbanor? Inte så fasligt mycket faktiskt. Det är kul ibland.



Senaste…

Filmen du hyrde? Det vet jag faktiskt inte.
Filmen du köpte? Jag köper inte filmer så ofta.
Låten du hörde: Slice - Five For Fighting. Lite halvbra så där.
Låten du laddade ner? Jag brukar inte ladda ner, om jag skulle behöva en låt ber jag min bror om
hjälp.
Personen du ringde? Lydia skulle jag tro.
Personen som ringde dig? Kan ha varit Alida.
TV-program du såg? CSI NY kanske.



Favorit…

Låt: Oj, det vet jag inte. Det finns så mycket bra låtar.
Sak att göra: Kramas, dansa till ett favoritband tills fötterna nästan ramlar av, somna till musik, ha
picknik, upptäcka nya platser, bara vara, bli kliad på ryggen eller i håret, äta, inreda, vistas bland
människor jag tycker om, fota.
Sport: Alltså, sport. Det är inte riktigt min grej, förutom dans då. Det är bästa som finns.
Kläder: Jag har aldrig riktigt varit en kjol-tjej, men nu på sista tiden tar jag allra helst på mig en kjol
eller en klänning. Bara inte jeans. Det är så obekvämt.
Film: 500 days of summer möjligtvis.
Bil: Cykel.
Serie: Scrubs, CSI serier av alla dess slag, one tree hill, glee.



Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Hundratusentals gånger.
Gråtit över en flicka? Oh ja, det har jag med.
Ljugit för någon? Vem har inte?
Varit i slagsmål? Nej det skulle jag inte vilja påstå, om inte syskonbråk räknas.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Det beror på hur man ser det. I åttan chattade jag nätterna långa
med en kille som jag hade sett flera gånger i verkligheten, men vi hade aldrig sagt ett ord till
varandra.
När vi hade chattat i några månader bestämde vi träff några gånger och så...



Antal…

Gånger du varit kär? Jag vet faktiskt inte, två eller tre kanske.
Gånger ditt hjärta brustit? Hundra gånger, fast egentligen bara två på riktigt.
Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte.
Tjejer du kysst? ZERO.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger.



Senaste…

Boken du läste? Jag har inte läst en bok frivilligt sen i somras, så den senaste boken jag läste måste
ha varit "How to be good", genom skolan. Den var faktiskt bra.
Personen du fick e-mail av? Jag har ingen koll på min mail. På skolmailen var det nog något mail om
elevrådsprotokollet skulle jag tro.
Personen du fick brev av? Jag får inte brev speciellt ofta, sorgligt nog. Jag skulle gissa på att det var
från mormor och morfar sist.
Personen du fick sms av? Linnéa. Om igårkväll.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? För ungefär sju timmar sen. Morsdag-firande.
Saken du köpte? En gul klänning och en virk/stickad kofta. Om man inte räknar med mat då, för det
köpte jag senast igår kväll.

(snodde listan av Sandra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0