älskade blomma, jag ser hur du kämpar, men du växer för nära motorvägen



Är ju med iPhone nu förtiden och därmed även med Instagram. Underbart.

Två bilder från i lördagskväll respektive igårkväll. Alltså, hur fin är inte bilen? Hittade den i
ett parkeringshus i Linköping.. Hade stor lust att ta med den hem. Synd att jag inte kan tjuv-
koppla bilar. Det får bli mitt nästa projekt. Den andra bilden är i alla fall från igårkväll då Clara
och jag lyxade till det lite innan dansen och åt finmiddag. Trevligt. (Borde inte ta åt mig äran
för middagen dock, jag stod mest och klagade över livet medan Clara agerade husmor. Tack
för det).

Nu måste jag återgå till min händelserika och otroligt intressanta vardag, vilken mest inkluderar
engelskaplugg, kaffedrickande och Vännertittande. (De sista punkterna är ju dock inte att klaga
över)

Kommentarer
Postat av: gissa bajset

jag är gärna din husmor varje dag om jag får!!!!<3 tycker du är världens bästa!!!

2011-09-30 @ 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0