bara så länge våra hjärtan klarar av att slå



Engelska insändare och nyhetsartiklar, svenska litterära repotage och statistik och sannorlikhets-
uppgifter håller mig inomhus trots att solen skiner utanför fönstret. Resten av familjen for iväg
tidigt imorse för att avnjuta en sista sommardag på sjön, så huset har jag helt för mig själv. Jag
hoppas innerligt på en effektiv dag så jag kan pricka av lite arbeten innan måndag. Det skulle inte
sitta fel med en liten skogspromenad med kameran heller. Det ska jag nog se till att hinna med
faktiskt. Behöver lite nytt bildmaterial att visa er! Eh ja. Vilken fruktansvärt interesant inlägg det
här blev då.. Jag hoppas ni njuter av solen. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0