ibland är en dröm det finaste man har


weheartit.com

Höst. Jag har aldrig riktigt gillat hösten, utan det har mest bara varit som ett tragiskt väntrum
fram till vintern. Nu gillar jag hösten, men jag vill verkligen inte ha vinter. Hösten känns väldigt
bra just nu. Lagom varmt, lagom kallt, lagom soligt, lagom regnigt. Var man än vänder sig ser
man gul, röd och brun. Blad, halsdukar och kappor. Mysigt. Fast i och för sig får man en sådan
faslig lust att skita i livet och krypa ner under en filt med en bra bok och tända tusentals doftljus.
Eller ha vännermaraton under en varm filt. Att skriva repotage, plugga matte och skriva
regionsanalyser känns inte alls lika lockande.

Ibland vill jag bara spola fram tiden, ta studenten och flytta till New York. Bo i en liten lägenhet
med en balkong och en brandtrappa, och sitta på kaféer hela nätterna. Kanske hitta en alldeles
förträffligt snygg amerikan också. Så kan han flytta in i min lilla lägenhet och på hösten kan vi
göra allt det där man vill göra nu, men som man inte hinner med. Som att sitta på balkongen
under samma filt, dricka te och läsa en varsin bok. Eller ha vännermaraton hela nätterna. Det
skulle vara så himla perfekt. Fast läskigt. New York, det är så fasligt långt bort. Undra om jag
någonsin kommer våga flytta dit?

Kommentarer
Postat av: KARIN

Kram!!

2011-09-27 @ 23:44:29
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: CAROLINA

haha! man kan göra på två sätt ;)

Det som är vanligt är att bara koppla in USB sladden till datorn och in i mobilen, gå in på mappen där du har alla dina bilder och så finns dom ju där förhoppningsvis. Så är det bara att kopiera och klistra in i datorn.

Det andra sättet är att du verifierar din e-post adress och så skickar du bilden till din mail varje gång du ska uppdatera! går snabbt och man behöver inte krångla med sladdar hit och dit hehe :)

2011-09-29 @ 09:41:45
URL: http://cfelicia.blogg.se/
Postat av: CAROLINA

haha! men du har ju redan laddat upp instagrambilder på bloggen såg jag nu. hiho

2011-09-29 @ 09:43:03
URL: http://cfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0