"jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundratusen sätt som inte fungerar"



När jag äntligen ska ta mig i kragen och göra något vettigt får jag en sådan faslig lust att redigera
bilder, fotografera, citera låttexter, titta på vänner, rita små krumelurer, samla tankarna på papper,
äta, prata länge länge med min mamma, sova, prata i telefon, testa olika frisyrer, baka, och så
vidare. Hur i hela friden lyckas man bortse från allt det här och fukusera på skolan? Det är ju
nästan omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötisen där!

Var gärna med och tävla om att bli kvällensblogg och bli länkad i ett enskilt inlägg och i varje inlägg under en veckas tid, för mina över 300 läsare om dagen!

Direktlänk: http://picsmania.blogg.se/2011/september/kvallensblogg.html

(Ledsen om du inte diggar såna här kommentarer)

KRAM

2011-09-23 @ 21:14:36
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0