if i could be naive again


En liten traktor på vägen till Stockholm någonstans.

Den senaste veckan har jag:

- ägnat på tok för lite tid på skolan
- ätit alldeles för mycket onyttigheter och alldeles för lite nyttigheter
- dagdrömt för mycket för mitt eget bästa
- blivit med iphone (!!!)
- dragit på mig ett virus, inte konstigt då hälften av alla i min närvaro har spenderat veckan hemma
i sängen med näsdukar och halstabletter...

I helgen ska jag:

- bli frisk!
- skriva nyhetsartiklar och insändare på engelska, skriva ett svenskarepotage, räkna statistik och
sannorlikheter
- göra giffrar
- förmodligen umgås lite med kameran (det skulle vara på tiden)
- om jag lyckas med första punkten ska jag antagligen ta en tripp till linköping på lördagskvällen också,
det skulle vara mycket trevligt.

Jag hoppas verkligen ni antecknade nu! Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0